שלום, לפני כשנה וחצי עבדתי בחברת אורנג' כנציג תמיכה טכנית. מערכת העמלות של אורנג' עובדת (או עבדה) בצורה כזאת שעל כל מכירת חבילת תוכן (חבילת אינטרנט, אפליקציות), תוגמל העובד בצורה כספית, אך אם לא עברו 3 חודשים מרגע המכירה והלקוח ביטל את הרכישה, יורד התגמול מהשכר בדיעבד. במקרה שלי, קיבלתי תגמול על מכירה כלשהי, ולאחר פחות משלושה חודשים, כשאני כבר לא הועסקתי יותר ע"י אורנג', הלקוח ביטל ונשלח אלי מכתב חוב כספי . הייתי רוצה לברר, האם חוקי הדבר?
יש לבדוק בהסכם ההתקשרות מה חתמת בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום מוחמד, ככלל, לא ניתן לבטל את כל ההגבלות, אלא בהסכמת הזוכה בתיק ההוצל"פ. ככל ומצבך הכלכלי מאפשר זאת, מוצע לנסות להגיע להסדר לתשלום היתרה בתשלום אחד ובדרך זו לסלק את החוב. ככל ומצבך אינו מאפשר ...
המשך תשובה