שלום, לפני כשבוע התנתקתי משירותי הוט (טריפל:טלוויזיה, אינטרנט וטלפון). לאחר כשבוע חידשתי את המנוי לאחר שנציג שלהם הציע לי הצעה די טובה. על מנת לחדש את הגלישה באינטרנט התקשרתי לחברת הוטנט. נציגה שלהם העלתה את המנוי שלי וטענה שיש לי חוב בחברה משנת 2013 על סך 504 ש״ח. כאשר שאלתי אותה איך יכול להיות שעד היום אף נציג שלהם לא פנה אליי בטענה שיש חוב, ומעבר לכך החשבונית שקיבלתי במייל הראתה כל השנים שהחיוב יורד מכרטיס האשראי ואין חוב, למעט שלושת החודשים האחרונים שבהם נראה שישנו חוב של 3 חודשים - 60ש״ח. הנציגה אמרה שהייתה בעייה במערכת ושאני אבדוק בחיוב האשראי ואראה שלא נגבה ממני כסף. השאלה שלי היא האם הוטנט יכולה לבוא אליי אחרי שנתיים של חשבוניות שנסגרו ולטעון שנעשתה טעות ולבקש לשלם את החוב שלא ידעתי כלל שקיים? תודה, נועה
התשובה לשאלתך חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, קשה להתנבא מבלי להכיר את נסיבות המקרה ואופן היווצרות החוב. בכל מקרה, דעתי היא שכדאי למצות ההידברות עם גופים מוסדיים טרם פניה להליכי חדלות פירעון. אם תמצא אוזן קשבת, כולם מרוויחים. אם...
המשך תשובה