הבת שלי קבלה טלפון ממשרד עו"ד. כאשר אני התקשרתי הסבירו לי שמדובר על חוב 4000 שקל על תקופה של 2008-2011 עבור שרותי תוכן . בזמנו כשראיתי חיוב לספקי תוכן דרך סלולרי ביקשתי מסלקום לסגור את השרות . בסלקום נאמר לי שניתן להתקשר לחברה ולבקש להפסיק את השרות. כך אני עשיתי , יצרתי קשר עם חברה וביקשתי להפסיק חיובים . מאז החיובים הופסקו .לא קיבלתי שום הודעה בכתב . מה אני צריך לעשות עכשיו ?אשמח לקבל את עזרתכם , תודה .
דרוש לקבל אסמכתא והן במקביל תקליט אותם במעמד השיחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, 1. פריסת החוב נתונה לשיקול דעתו של הבנק. ככלל, בנקים נוהגים לפרוס חובות לתקופה מקסימאלית של עד 10 שנים, שהם הקצה העליון. חשוב להבהיר שפריסת התשלומים משתנה מלקוח ללקוח, ולא תמיד הבנק מאשר ...
המשך תשובה