קניתי טאבלט דרך סלקום בתשלומים בכ.אשראי לאחר מס חודשים עקב סגירת העסק שלי בשל בעיות כרטיס האשראי בוטל ועקב הלחץ והבלגן לנסות להתאושש ומעבר לבנק אחר כנראה שהעברה של החיוב להו"ק בחשבון התפספס ולא שמתי לב בהמשך שהחיוב לא יורד בשום מקום (עקב חוסר שימוש בטאבלט זה פשוט נשכח ממני). מחודש מאי 2013 בעצם הפסיקו התשלומים, בדיעבד רק עכשיו חודש נובמבר 2013 (לאחר 8 חודשים) נודע לי שזה עבר לטיפול דרך עו"ד לאחר 3 חודשים ביולי לא קיבלתי אף הודעה בסלקום נאמר ששלחו לי מכתבים בדואר רשום אך לא הגיעו אלי. השאלה שלי מדוע חברת סלקום לא יצרה איתי קשר בהודעה בטלפון ורק שלחה מכתבים (הם טוענים שהמספר שלי לא קיים במערכת-למרות שנתתי את כל הפרטים לסוכן שמכר את הטאבלט, בטענה שאין לי קו פעיל בסלקום, כמו כן נאמר לי בסלקום שקיים המייל שלי,גם הודעה במייל היתה בודאות מתקבלת והיה נמנע הכל מהתחלה) האם קיים ע"פ חוק משהו שמחייב הודעה נוספת של החברה חוץ ממכתבים בדואר רשום כעט נאמר לי דרך העו"ד שאני צריכה גם לשלם את כל היתרה של הטאבלט וגם שכר טירחה 3,370 ₪ ואם ארצה לשלם בתשלומים אז גם תוספת של 300 ₪ על פריסה לתשלומים. אודה לכם על יעוצכם, תודה לייה
שלום לייה,
אין סעיף בחוק המחייב את הנושה ליצור קשר טלפוני, יצירת קשר הנ"ל או אי יצירה נובעת מהמדיניות המקובלת באותה חברה.
מומלץ להסדיר את החוב בטרם יגיע להוצאה לפועל והחוב ימשיך לגדול עקב הצמדות וריביות גבוהות.
רצוי כי ההסדר הנ"ל יהיה מוגן באמצעות הסכם אשר יגדיר באופן ברור כי בכפוף לתשלום X לא יינקטו נגדך תשלומים והחוב יפסיק לגדול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עומר שלום, ההליכים הם אותם הליכים כמו בתיק מזונות רגיל. ההבדל שבחוב מזונות שנפתח על ידי הזוכה, הזוכה הוא שנוקט בהליכים לגביית החוב, ובחוב מזונות שהועבר על ידי הביטוח הלאומי, הגביה מבוצעת על ידי עובדי ...
המשך תשובה