שלום הגענו לחוב של 25000 ש"ח ברטיס אשראי והוא נחסם . כבר מלכתחילה נתנו לנו אשראי גבוהה.( שאנחנו , טעות שלנו שלא שמנו לב , לא יכולים לעמוד בזה ) . השאלה היא כזאת , לאחר מספר שיחות טלפון עם מחלקת גביה שסוכם טלפונית על תשלום חודשי של 1000 ש"ח להסדר תשלום. אלה מה , בכול חודש שאנו משלמים ושואלים מה יתרת החוב ? אומרים לנו שהחוב שוב 25000 ש"ח +- הכיצד ? פנינו לגביה וביקשנו שישלחו את ההסכם בינינו בכתב , הם מסרבים . מחלקת שרות לקוחות מסרבים לטפל, אך ממשיכים לחייב אותנו בסל חודשי שצובר ריבית . האם עצם העובדה שסיכמנו עם מחלקת גביה תשלום בשוברים לבנק דיסקונט חודש בחודשו כולל ריבית 25000+ ריבית 23% 1. מדוע לא מפסיקים את הוראת הקבע בבנק וגורמים לנו לעוד נזקים מיותרים וכואבים .60 עמלת החזר + ריבית על סל חודשי שסוכם כבר עם גביה על אופן התשלום ועל סכום סופי ומוגמר לתשלום כולל ריבית ? 2. האם אין הם גוזלים אותי ? מדוע אינם שולחים העתק מהסכם פשרה לתשלום חוב כולל סכום סופי ומוגמר 3. מדוע אינם מפסיקים לחייב בהוראת קבע למרות שגם את זה ביקשתי . הכרטיס חסום ואנחנו רוצים לבטל אותו . מיותר לציין , למרות שאנחנו מדברים איתם בטון דיבור יפה , ההתנהגות של מחלקת גביה מתחת לכול ביקורת , ואומר לכם אף יותר מזה אם הכסף היה בידי הייתי הולך איתם למשפט ואפילו זוכה על טירטורים שהם גרמו לי , על הפסד של שעות טלפון והסברים , על אי עמידתם בהסכמים שאני מסכם איתם בטלפון .
אתה אכן צריך לדרוש לקבל הסכם.
היות ולא צלח בידיך לקבלו, אתה יכול לפנות בכתב למחלקת פניות הציבור עם תלונה בנוגע להתנהלות הלא תקינה והלא שקופה בחב' האשראי עם השתלשלות העניינים והן העתק לבנק ישראל.
כמו כן,מומלץ לפנות לבנק ישירות לאחראי ו/או למנהל הבנק ולהסדיר את העניין.
המענה לשאלותך אתה צריך לקבל בבנק ובחב' האשראי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, קשה להתנבא מבלי להכיר את נסיבות המקרה ואופן היווצרות החוב. בכל מקרה, דעתי היא שכדאי למצות ההידברות עם גופים מוסדיים טרם פניה להליכי חדלות פירעון. אם תמצא אוזן קשבת, כולם מרוויחים. אם...
המשך תשובה