שלום, אחת הדיירים התלונן על נזילה במחסן שלו(כל המחסנים של הבניין נמצאים בקומה 1) ועד הבית הזמין איש מקצוע שטען שמקור הבעיה מגיע מדיירי דירת גן קומה 2. לאחר בדיקה של הדיירת ואיש מקצוע המטעמה נאמר שמקור הבעיה הינה בקו ביוב שעובר בין כל הקומות. הדייר שהמחסן שלו נפגע החליט על דעת עצמו להזמין צילום קו ביוב. שלח כמובן הצעת מחיר מפורטת של עלות צילום ותיקונים במידת הצורך. ועד הבית אמר לו שברגע שיהיו לו נתונים האם נדרש לתקן לעדכן אותו. מסתבר שהדייר שהזמין צילום תוך כדי צילומים נתן אישור לתיקון. בלי לעדכן אף אחד. ורק לאחר מכן עידכן שהתיקון כבר בוצע! לפני יומיים הדייר הגיש חשבונית של התיקון והצעת מחיר לנזק של המחסן. הסכום מאוד גבוה ואין לועד את הכסף לתיקון. השאלה מה ניתן לעשות במצב הנוכחי להבנתי ביטוח של הבניין לא יכסה תיקון שבוצע באופן עצמאי וכמובן גם המחסן לא יתוקן. מה כדי לעשות במצב הנוכחי?
יש לבדוק את השתלשלות העניינים אולם עקרונית וועד לא אמור לשלם לדייר על פעולות פרטיות אלא אם כן הן היו דחופות ביותר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תפנה בדרישה לבעל הדירה שלך שיוציא לוועד מכתב התראה • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת פרטים והכוונה, לרשותך- עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה