שלום, אנחנו דיירים בפרוייקט שעומד להתאכלס בקרוב - 2-3 חודשים בתקווה - ואנחנו רוצים להתחיל להתארגן כוועד ולהתארגן על כל מה שנחוץ עבור הבניין (חברה לבדק שטחים משותפים, חברת אחזקה, ביטוח לבניין, מצלמות וכו'...) הצלחנו "לקושש" מכל מיני קבוצות וואטסאפ וקבוצות פייסבוק פרטים של דיירי 100 דירות מתוך 187 דירות שבפרוייקט (שלושה בניינים, חניון משותף אז יהיו גם הוצאות משותפות) השאלה שלי היא, האם אנחנו יכולים לפנות לקבלן על מנת לקבל את פרטי הקשר, אפילו רק טלפון או רק אימייל, של כל הדיירים בפרוייקט על מנת שנוכל ליצור איתם קשר ולערב אותם בתהליכים שאנחנו רוצים להתחיל להריץ? או לחייב אותו לפחות לשלוח לכולם מייל מהנציגות הזמנית שמעדכן אותם על ההתארגנות שלנו ולינק לטופס הרשמה כדי שיוכלו להעביר לנו פרטים? תודה מראש
לא ברור האם נבחרה נציגות זמנית? האם קיבלתם את הרכוש המשותף מידי הקבלן? תתקשר ואכוון אותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ברור האם נבחרה נציגות זמנית? --> כן, יש לנו קבוצה של ועד מכל הבניינים
האם קיבלתם את הרכוש המשותף מידי הקבלן? --> לא, עדיין לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תלוי במיקומים האם חניה אנכית או אלכסונית יש תקנים אותם ניתן למצוא באינטרנט רוחב מינימאלי של חנית נכים הנו 46 סמ...
המשך תשובה