בס"ד שלום וברכה, אני מתגורר בדירה שנרכשה מחברת עמידר (כרגע בבעלותי) ובקיר אשר בחדר השירותים קיימת נזילה.הזמנתי את האינסטלטור של חברת הביטוח ולאחר פתיחת הקיר נתגלתה נזילה מהצינור המשותף (צינור 4 צול של הביוב). האינסטלטור קבע כי אין זה באחריותו לתקן את הצינור הזה וכי עליי לפנות לועד הבית (שאיני יודע אם הוא קיים ובמידה שכן, איך ניתן להשיגו) או שאפנה לחברת עמידר שיתקנו את הצינור. עמידר אכן שלחו לביתי את הקבלן שלהם וזה טען כי הצינור המשותף אינו באחריות עמידר וכי מהתקרה ועד הרצפה של כל דירה באחריות בעלי הדירה. הוא נהג לפנים משורת הדין, לדבריו, ואטם את הנזילה. לפני מספר ימים הנזילה שוב חזרה ועכשיו אני מבולבל, באחריות מי תיקון הנזילה, עמידר או שמא בעלי הדירה - אני? אם באחריות עמידר אז אפנה אליהם שיבואו לתקן, אם באחריותי, אז על הביטוח לתקן זאת.האם אני צודק? בתודה מראש ובברכת שבת שלום!! אביחי.
שלום רב,
לצערי קשה לי לענות על שאלה זו בפורום .
אם הצינור הוא של הצינור המשותף בבניין, האחריות כפי הנראה של הועד ולכן צריך לבדוק עם מומחה של מי האחריות בודאות.
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אפשר לשלוח מכתב פניה בעניין לדיירים או לוועד אם יש מוזמן להתקשר ולקדם את העניין המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה