שלום, ברטיבות בביתנו היה חשד מידי שהרטיבות מבית השכן מעל (שכן א׳). שכן א׳ הביא אינסטלטורים מחברת הביטוח שעשו תיקונים שונים והעלו חשד לנזילה מצנרת בניין. ועד בית לא רצה לקחת חלק בעניין בטענה שלא סביר שהבעיה מצנרת בניין (4 צול עובר באיזור מוקד הנזילה)/ שכן א׳ הביא גם מאתר נזילות שהמליץ על תיקון נוסף, אך זה לא תיקן את הבעיה. לבסוף אינסטלטור אחרון מטעם הביטוח של שכן א׳ פתח קיר אצלנו ואצלו וזיהה שהבעיה מצנרת של בית שכן אחר לגמרי (שכן ב׳) - מקומה נוספת מעל. שאלות: - תהליך זיהוי הנזילה לקח 5 חודשים בגלל טעויות בזיהוי מקור הנזילה על ידי בעלי מקצוע והמתנות לוודא שהבעיה נמשכת אחרי תיקונים. האם מגיע לנו פיצוי על עוגמת נפש (זמן ונזק מצטבר)? - מי אחראי לתיקון פתיחת הקיר אצלנו - נפתח ע״י אינסטלטור של שכן א׳. - שכן א׳ רוצה פיצוי ותיקון לקיר שלו, שנפתח על ידי אינסטלטור מטעמו - הוא שילם למאתר ולאינסטלטור זה מכספו - מי אחראי לפצות אותו? - תיקון נזקי הנזילה - היות ולקח זמן לאיתור נוצר גם טחב/עובש. כיצד ניתן לוודא שיינתן תיקון לשביעות רצוננו. כלומר טיפול בעובש.
מוזמן ליצור קשר זו לא שאלה מתאימה לפורום
המספר שלי מצוין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ברור מה זה להגדיל את השעות מעלית שבת פועלת מעט לפני כניסת השבת ועד מעט אחרי מוצאי שבת. בכל מצב כאשר יש מעלית שניה הפעלת מעלית שבת לא דורשת רוב אלא תשלום הוצאות בשל ההפעלה...
המשך תשובה