אני גר במתחם מגורים שמנוהל על ידי חברת אחזקה. אני ועוד שכן מכניסה אחרת חתומים על החוזה מול חברת האחזקה. אנחנו משלמים 360 ש"ח שמתוכם 30 נכנסים לקופה קטנה בחברת האחזקה. ביקשתי למשוך סכום זה בכדי לסדר משהו, ובחברה אמרו לי שהחתום השני לא מאשר. כמו כן ביקשתי לפני יותר מחצי שנה דו"ח שקיפות בשביל הדיירים ולא אישרו לי. השאלה שלי, האם הם חייבים בדו"ח רבעוני, או שבכל רגע מתון הם מחויבים לתת לי שקיפות על כל הקופה הקטנה כחתום למולם על החוזה? תודה
חסרים נתונים, האם יש נציגות? מי מינה את חברת האחזקה? מתי מסתיים ההסכם שלה? מה כולל ההסכם שלה ומה סמכויותיה? יש הרבה נעלמים בכדי לתת תשובות ברורות יש לקבל את כל המידע מוזמן להתקשר להמשך טיפול תוכל לחייג למספר שמופיע בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ברור מה הקשר למהנדס העיריה, יש לבדוק מה מקור הנזק האם מליקוי בגג או מהשיפוץ בדירתה או שמוש שלא כדין שבצעה ברכוש המשותף...
המשך תשובה