שלום, בבית המשותף שבו אני גרה קיימים שני משרדים (שימוש חורג), בקומה הראשונה. שני המשרדים פעילים בשעות היום ומהווים אבן שואבת למספר רב של אנשים העושים שימוש ברכוש המשותף (לרבות חדר המדרגות). הדבר מהווה מטרד רב מטעמי ניקיון, רעש וריחות עישון. האם ניתן למנוע כניסת אנשים אלו אל שטח חדר המדרגות? האם ניתן לדרוש מבעלי המשרדים לשלם על ניקיון שוטף ואף לשלם על התקנת דלת כניסה למבנה? מהם הכלים העומדים לרשות הדיירים הנפגעים במקרה זה? תודה רבה מראש
כמובן שעל המשרדים להשתתף בכל העלויות כמו כן יש לבדוק את תשריט הבניין והתקנון ולפעול ע"פ הוראותיו, תתקשרי ואסביר המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ברור ע"י מי הוסמך הוועד השכונתי האם יש הוראות לגבי וועד שכזה בתקנון? חסרים פרטים ובכל מצב אין בסמכות וועד לסלק דייר מוזמנים להתקשר ולהסביר את הבעיה ...
המשך תשובה