שלום לכולם, אנו מתגוררים בבניין דירות של 16 דיירים בן 50 שנה. לאחרונה הייתה סתימה בצנרת הבניין, קראנו לאינסטלטור עם ביובית שתיקן את הבעיה, וכל דיירי הבניין נשאו בעלות התיקון. אחד הדיירים טוען כי כתוצאה מהסתימה נוצר נזק למדיח הכלים שלו, אותו תיקן בעלות של 500 ₪. אותו דייר (שהינו שוכר בבניין) יצר קשר עם בעלת הדירה שלו וביקש פיצוי, זאת בתורה הפנתה אותו לוועד הבית. לאחר ייעוץ ביקשנו מהדייר להביא מכתב מהטכנאי חתום מהטכנאי המטפל המציין בפירוש כי הנזק נגרם למוצר כתוצאה מההצפה. הדייר טוען כי עלות המכתב הינה 250 ₪ זמן טכנאי ומציג כאלטרנטיבה הודעה וואטספ מהטכנאי שבה הטכנאי כותב כי התיקון בוצע עקב סתימה בצנרת הביוב. האם ניתן להסתפק בצילום וואטסאפ במקרה כזה? יש סיבה להתעקש על מכתב מסודר? תודה לעונים
עקרונית אינכם חייבים לאותו דייר כל תשלום, בהתאם לחוק הוא היה אמור לפנות אליכם לפני התיקון ולא אחריו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כלל הדיירים מחויבים בזיפות גג משותף, דייר לא יכול לתקן ולבקש כסף ללא אישור דיירים. תתקשר אסביר כיצד לפעול ...
המשך תשובה