שלום! 1. אנחנו שוכרים משרד בקומת מסחר של בניין. הכניסה היא נפרדת לחלוטין, אין לנו שימוש בלובי, במעלית ובחשמל של הבניין. משתמשים רק במים ואם יש הפסקת חשמל אז גם בגנרטור של הבנין. 2. בהסכם שכירות מצוין כי התשלום לועד הבית הוא לפי שטח הרצפה היחסי של המשרד. 3. ועד הבית הקודם גבה מאיתנו תשלום חלקי ולא כמו דירה רגילה בבנין. 4. הועד הנוכחי העביר לנו דרישת תשלום של תשלום מלא לועד הבית + השלמה רטרואקטיבית של החודשים בהם שילמנו באופן חלקי. אשמח לעזרה עם הפניות לחוקים ופסיקה כדי שאוכל להגיב להם כמו שצריך. תודה!
שלום רב,
מאחר ומעמדכם הינו של שוכרים, הזכויות והחובות שלכם נגזרות מהסכם השכירות עליו חתמתם. מאידך, מקובל כי הוצאות בגין מיסי הועד משולמות עבור הוצאות שוטפות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשתלט על חניה משותפת יש לשלוח אל השכן מכתב התראה ואם לא עוזר יש להגיש תביעה מוזמנים לפנות למשרדנו להסבר או הכוונה עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה