לאחר שהתגלתה אצלנו סתימה במטבח שנראה היה שמקורה חיצוני, שאלנו בקבוצת הווטסאפ של הבניין אם יש עוד דיירים שסובלים מכך. דיירת נוספת אישרה שגם אצלה סתימה במטבח. נציגת ועד הבית ביקשה שנשלח תמונות וכך עשינו. כתבנו שיש לנו אינסטלטור אמין אבל אולי כדאי להזמין אינסטלטור של הבניין. נציגת הוועד לא הגיבה לכך. כל זה היה בשעות הערב. למחרת בשעות אחה"צ הגיע האינסטלטור שהזמנו, בדק את המצב ואמר שלדעתו הוועד הוא זה שאמור לשאת בתשלום שכן מדובר בסתימה בצינור של הבניין. כתבנו מיד בקבוצת הווטסאפ של הבניין, ושילמנו לו את הסכום שדרש. נציגת הוועד טוענת שמאחר שלא ביקשנו מראש את אישורה, ולא אפשרנו לה להזמין מספר אינסטלטורים ולקבל כמה הצעות מחיר, זה יוצר תקדים מסוכן ועל כן הוועד לא יחזיר את הכסף. האם התנהלותה חוקית? תודה, רמי
שלום רב,
מוטב להגיע להסכמה על תשלום סכום סביר בגין התיקון. ככל והתשלום ששולם הינו סביר ואם אין מחלוקת על העובדות ראוי שהועד ישתתף בעלות התיקון.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה על המענה.
אין מחלוקת על העובדות,
אבל ועד הבית מסרב להשתתף בתשלום.
האם ניתן לפנות לערכאה שיפוטית שתפסוק בנושא?
אם הבנתי נכון, ישנו המפקח על הבתים המשותפים
אבל הגשת תביעה אצלו כרוכה באגרת מינימום של 750 ש"ח
(והסכום ששולם לאינסטלטור הוא 800 ש"ח)
האם ניתן במקרים אלה לפנות לבית משפט לתביעות קטנות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם פוגע בחזות הבניין ניתן לפנות לוועדה המקומית וכן למפקחת על רישום מקרקעין, מוזמנים להתקשר אסביר דרך פעולה...
המשך תשובה