שלום, אנחנו מספר בניינים חדשים, זהים, אשר חולקים יחד חניון משותף. החניון מחובר למונה חשמל יחיד. בנוסף, כל בניין מתנהל עצמאית עם וועד משלו וחשבון בנק משלו. רצינו לדעת כיצד עלינו לשלם את חשבון החשמל המשותף וכן הוצאות נוספות שמשותפות לחניון. 1) האם יש דרך לפתוח חשבון בנק ל"וועד מרכזי" שינהל תשלומים והוצאות של תחזוקת החניון והחשמל בחניון? אם כן, מה עלינו לעשות על מנת לפתוח חשבון כזה? 2) האם יש דרך לפצל את חשבון החשמל אוטמטית לכל בניין (לא לדייר), דבר אשר יפתור את הבעיה? במידה וכן, האם מספיקה חתימה של ראשי הוועד בכל בניין. 3) האם יש אפשרות אחרת שבה ניתן לנהל את התשלומים השוטפים של החניון ללא שימוש בחברת ניהול?
שלום רב,
ניתן לנהל את הדברים באופן נפרד. יש לפנות לקבלת ייעוץ והכוונה באופן פרטני.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תאורה תלוי בעלות, בכל מצב עדיף להביא 3 הצעות מחיר ולבחור מביניהם לגבי המטרדים אם הם מהרכוש המשותף על הנציגות לטפל...
המשך תשובה