לכבוד: עו"ד יוחאי ניר שלום רב אני מתגורר בבניין משותף של 7 קומות. הבניין כבר בן 21 שנה (ללא תביעות או הליכים) אין בעיית איסוף כספים ולא סכסוכי שכנים . הדירה שלי בקומת קרקע (ללא יציאה נפרדת) לפני שנתיים החל במקלחת לטפטף ולחלחל מים שהתפשטו ועברו לעברו השני של קיר הסלון . עליתי לשכן מדירה מעלי שיתפתי במתרחש ובאופן מיידי הזמין הביטוח שבדקו ובחנו הנזילה ואף החליטו לפרק האמבטיה שלו כדי לשלול נזילה. בצעו מדידות לחץ, בצעו הצפה יזומה והנזילה לא מהשכן. לאחר כמה ברורים ראינו שהמקור לבעיה מהגג סביב צינור הניקוז. צינור המרזב מהגג עובר בתוך הקיר בקו ישר בין כל הקומות עד לקומה התחתונה אצלי ואף דייר איננו מחובר לצינור בשום צורה, הצינור הינו צינור ניקוז פתח למי גשמים בלבד. * או שיש אטימה לקויה סביב פתח צינור המרזב בגג ? * או שיש חורים או סדקים בפנים הצינור מקורוזיה והמים מחלחלים החוצה? >בכל מקרה, בעית הנזילה בדירה שלי, במקלחת ובסלון לא מעניין בכלל את נציג הוועד - הנציג מתעלם מפניותיי ומנפנף והמצב רק מחמיר ונכנס לשנה השלישית. (בשתיים שחלפו נלחמתי במחלה ארורה וזו הסיבה שלו פעלתי משפטית) - לעו"ד. לאור המקרה הנ"ל מה נכון לעשות וכיצד לפעול כנגד הנציג ? - לעו"ד האם ניתן להיעזר בשירותך כדי להוציא בשלב ראשון מכתב התראה טרם פתיחה בהליכים משפטיים והגשת תביעה אישית נגד הנציג? לכל מידע נוסף אודה בכבוד רב
שלום עודד,
ניתן לפעול משפטית בעניין זה. אני מציע כי תפנה אליי טלפונית ואסייע לך.
בברכה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צריך לבדוק את התקנון כמו כן יש הבדל בין בניין ישן לבניין חדש מה האלטרנטיבות האם זה מהווה הפרעה לדייר אחר וכדומה...
המשך תשובה