גרים בבית משותף, קומה 2 מתוך 3, ישנה רטיבות שאינה מטופלת. המתווך אומר שהוא מייצג את הדיירת (קשישה) לכל ענין ודבר. כשהוא רוצה הוא משתף פעולה או משלם, אבל זה תלוי בגחמות. כרגע יש רטיבות מתפשטת, משך יומיים "הסכים" לבדוק, הרים מרצפת ובזה סיים לדבריו את הטיפול. אין לנו את פרטי הדיירת, חוץ מת.ז שמופיעה בטאבו, לא כתובת ולא טלפון (העביר לנו מספר סתמי). כדי שנוכל לתקן, האם נוכל לתבוע אותו ישירות , בתור מי שמציג את עצמו כאחראי או שחובה עלינו לתבוע אותה (ולשווא. ובינתיים לסבול מרטיבות מתפשטת). ?
שלום רב,
יש לנסות לאתר את פרטיה של בעלת הדירה או מי מקרוביה כדי להביא לפתרון העניין.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תשלומי וועד הינם חובה של בעל הדירה, אתה מחויב לשלם ע"פ ההסכם לבעלים של הדירה אין לך שום מחוייבות לוועד. דרך אגב צינור גם אם הוא עובר בין דירות מסויימות שייך לכלל הדירות אלא אם כן מצויין אחרת...
המשך תשובה