לפני שמונה חודשים גילינו רטיבות בתקרה.פנינו לועד הבית שהביא אינסטלטור שאמר שזה אצל השכן. השכן הביא אינסטלטור ואחכ הודה בפני שיש אצלו בעיה בטפול.חיכינו כמה חודשים שיתיבש ואז גילינו שוב רטיבות קלה. פנינו שוב לשכן הבטיח לטפל וניסה להפיל על צנרת הבניין. אחכ הודה שיש לו בעיות אטום שהבטוח לא נושא ויש לו ריב איתם. כך משך אותנו עד שכתבתי לו מכתב שאם לא יטפל ויוכיח שאין אצלו בעיה נתבע אותו. הוא הפנה אותנו לועד הבית. הועד דרש ממנו מכתב שאין אצלו בעיה. כך זה התנהל עוד מס. חודשים. הביא מישהו שוב אלינו כדי שיתן לו מכתב שזה של הועד. אחי שבועיים הביא אשור מהאינסטלטור הפרטי שאין אצלו בעיה ושהועד צריך לתקן.(כנראה בינתיים אותו אינסטלטור עבד ותקן אצלו את הדרוש!). הועד טוען שהוא שקרן ושהביטוח לא יבוא שוב אלא אם גם אנחנו נביא מכתב שזה לא מאצלנו. הזמנו אינסטלטור שלמנו נתן אישור שזה לא אצלנו. לא השכן ולא הועד מוכנים לממן בדיקת מצלמה. מה עושים בהמשך? אם יבואו מבטוח הבניין ויגידו שאין בעיה מי צריך לתקן ואיך. האם לפנות במקביל למפקחת על המקרקעין? תודה
רחל שלום,
יש לפנות לקבלת ייעוץ פרטני, בין היתר על בסיס המסמכים הנוגעים לעניין. בהחלט יש לשקול פנייה למפקח/ת על רישום המקרקעין לקבלת סעד מתאים לאחר קבלת ייעוץ מעורך דין הבקיא בסוגיות אלה.
רטיבות אינו עניין פשוט ולזמן יש חשיבות עליונה. אני ממליץ לפעול במהירות על מנת למנוע נזקים גדולים יותר.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבדוק איך מוגדרים הקולטים, זה שהגג משותף לא אומר דבר על הקולטים תבדקו במסמכי הבית המשותף או בהסכמי המכר...
המשך תשובה