אני גר בבית בין 6 קומות עם מעלית , לבניין הסכם שירות עם חברת אלקטרה . בבניין גר אדם בקומה חמישית עם מוגבלות פיזית כאשר הוא תלוי במעלית על מנת לצאת מהבית לעבודה , באם ישנה תקלה במעלית בערב חברת אלקטרה מבקשת תשלום מיוחד של מאות שקלים בגין קריאה מעבר לשעות העבודה הרגילות בין 7- 17 , ברור שהדייר הנכה לא יוכל לצאת לעבודה אלה אם המעלית תתוקן במשך הערב והלילה . שאלתי מי נושא בהוצאה החריגה מדובר רק בהפרש בין קריאה רגילה לחריגה האם הדייר שבגינו מוזמנת הקריאה החריגה או וועד הבית
אורי שלום,
כלל בעלי הדירות נדרשים לשאת בעלות התיקון והתחזוקה של המעלית. הועד נדרש לדאוג לתקינות המעלית בכל עת על פי צרכי הדיירים, אך לצד זאת יש לועד שיקול דעת הנוגע לאופן הטיפול בתקלות. מדובר בעניין ספציפי שראוי כי הדיירים יסדירו במסגרת אסיפה כללית, תוך התחשבות בצרכיו של בעל המוגבלות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדייר שנפגע יכול לפנות לגורם המזמין של בעל המקצוע ואם הוא התרשל אותו גורם יכול לתבוע אותו או לשלוח הודעת צד ג` תלוי היכן תובעים...
המשך תשובה