שלום. מצאנו כי תקרת האמבט שלנו רטובה פנינו לשכן מעל שפנה גם לועד . אינסטלטור קבע שהבעיה מהשכן הבעיה טופלה התיבש רדפנו כמה חודשים שהשכן יטפל גם אצלנו אך לשווא. לפני שבועיים חזרה רטיבות קלה פנינו לשכן הוא הבטיח לטפל ולבדוק \ ניסה לנער אותנו בתירוץ שזו בעית צנרת הבניין . התקרה התיבשה. פנינו שוב לשכן שיבדוק שהכל תוקן אצלו ושיטפל גם אצלנו. ועד הבית מסרב להביא שוב אינסטלטור עד שהשכן יביא אשור מהבטוח שלו שאין אצלו שוב בעיה השכן לא מביא. אנחנו סובלים מתקרה מתקלפת עם עובש ופטריות ולא רואים את הסוף.\אם נפנה למפקחת האם תחייב את השכן גם בדמי ההשתתפות ובבדיקת שמאי?האם קודם להביא שמאי? האם קודם מכתב אתראה? ו אם השכן יביא לנו צבעי שלו איך נדע שהתיקון של צבע יספיק ולא צריך גם להחליף לוחות גבס או לפתוח אריחים לבדוק שאין רטיבות לעומק? מה עושים? הצילו.תודה:)
רחל שלום,
יש לפעול בשיתוף פעולה בין הדיירים ובין הועד על מנת להביא לפתרון. יש להכין תוכנית עבודה מסודרת (מוטב כי זו תיערך על ידי עורך דין הבקיא בתחום) על מנת שהדברים ייפתרו ולא ישנו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עקרונית בעל הדירה אמור לפנות לוועד, אולם גם את יכולה לבקש מהוועד שיורה לא להניח או להשתמש ברכוש משותף מסויים...
המשך תשובה