שלום רב, אני גרה בבניין עם 26 קומות וועד בית שנבחר על ידי הדיירים. יש לועד הבית מייל שאליו הדיירים יכולים לפנות. בכל קומה בבניין יש מספר דירות. לאחרונה יש תקלה בצנרת בקומה שבה אני מתגוררת ושומעים רעש של צינורות ומים כאילו זורמים תחת לחץ בתוך הדירה שלי, הרעש חזק ומפריע, גם בדירה השכנה שומעים רעש זה אך פחות חזק, מכיוון שאנו הכי קרובים לצנרת. פניתי לועד בית במייל - הם מתעלמים. פניתי לועד בית פעם 2 במייל וגם שלחתי להם צילום מסך שאני כבר שבועיים מחכה למענה והם מתעלמים ממני - גם כן אין מענה. מה הצעד הבא? הרעש של הצנרת כבר ממש בלתי נסבל. חשבנו לעשות תיקון באופן עצמאי ולהציג לועד בית חשבונית - האם זאת אופציה? בברכה, טניה
טניה שלום,
יש לפעול בצוותא עם עוד דיירים ולנסות לקבל מענה ובין היתר לקבוע אסיפת דיירים על מנת לשקול החלפתו בועד אחר.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעלי הדירה חבים כלפי הדיירים והשוכרים כלפי בעלי הדירה בהסכם שכירות כל אחד וההסכם שלו עם זאת נראה שנפילת אריחים לא קשורה לשוכרים...
המשך תשובה