אני גרה בקומה ראשונה בבניין חדש 15 קומות. בזמן ששאר הדיירים שגרים מעלי משתמשים בחדר השירותים (מורידים את המים) או שמתקלחים, המים אצלי באסלה עולים ויורדים ובדרך כלל גם משפריצים מיתוך האסלה החוצה. פניתי הרבה פעמים לקבלן, וכל מה שהוא עשה על מנת ליפתור את הבעיה, לא עזר. כמה זמן יש אחריות של קבלן על הדברים האלה? כמו כן, פניתי גם לועד הבית והוא טוען שזאת הבעיה האישית שלי ולא של הדיירים ושננפתור את הבעיה בכוחות עצמינו. מה אנחנו יכולים לעשות במקרה כזה?
אלה שלום,
בהתאם לחוק המכר דירות ישנה אחריות לקבלן (תקופת בדק ותקופות אחריות נוספות) בהתאם לליקויים הנטענים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם מדובר ברכוש משותף הוועד יכול לדרוש שתפסיק להחנות שם ואם מדובר ברכוש ציבורי אז העיריה חוייבת, מציע לשלוח אליה מכתב התראה בעניין...
המשך תשובה