שלום רב, בערב (ליל) חג פורים הייתה סתימה בצינור ראשי בבניין המשותף שלנו שגרם להצפה רצינית בתוך הדירה שלנו (קומה1) , בשיא הלחץ והבלאגן התקשרנו לבעל הבית שלנו שהורה להזמין אינסטלטור מהמגנטים .. האינסטלטור עשה את העבודה (כבר אל תוך הלילה) ובסוף דרש סכום מופקע של 4000 ש"ח שהינו חייבים לשלם לו במקום כיוון שסירב ללכת וגם הרגשנו מאוימים תוך כדי. לא הייתה לנו ברירה אלא לשלם לו. אציין שהוא הוציא חשבונית שבה רשום שהסתימה הייתה בצינור ראשי של הבניין. כעת ראש ועד הבית מסרבת להחזיר לנו אפילו חצי מהסכום הזה בטענה שהיינו צריכים לחכות עד הבוקר ( למרות שהדירה שלנו התמלאה ב....) ולעשות השוואת מחירים. כל המצב הזה מאוד מתסכל כיוון שהיה מאוחר בלילה היינו חייבים לפעול ולצערי נפלנו עם אדם שעשה עלינו חתיכת קומבינה וגם לא היה דמות סימפטית במיוחד. השאלה היא מה הזכויות שלנו כרגע אל מול ועד הבית שמוכנה לשלם רק עד 700 ש"ח מתוך ה4000 ש"ח אשר שולמו בעת מצב חירום. תודה מראש.
רוני שלום,
האחריות בנושאים הללו מוטלת הן על הדייר שפעל כדי לבצע את התיקון והן על ועד הבית שאחראי על תיקון ותחזוקת הרכוש המשותף. יש לבחון את פרטי המקרה במלואם, אך מוטב יהיה לכם להגיע לפשרה בין כותלי הבית המשותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לקבל החלטות ברוב דיירים באספה הכללית לגבי סוככים, אם בנית סוכך שמתאים לסטנדרט הבניה ולא יוצא מגבולות החניה ולא מפריע לחניית השכנים האחרים לא אמורה להיות בעיה...
המשך תשובה