שלום רב, את הוועד בבניין בו אני גר מנהלת חברת ניהול. מדובר בבניין ישן לו הוספה מעלית. יש לציין כי הבניין מתוחזק ברמה גרועה. אני משלם באיחור תמידי, אך תמיד משלם, וחברת הניהול תמיד מוצאת זאת כסיבה שלא לתת שירות בעת הצורך ולאיים עלי בתביעות. לפני זמן מה, לאחר איחור של כ3 חודשי תשלום, נשלח אלי מכתב רשמי מעו"ד החברה עם תוספת תשלום רק למכתבם של כמה מאות שקלים. כל דמי הוועד שולמו וכעת נותרו הכספים הנוספים ישירות לעו"ד אשר הם דורשים ממני, שוב במכתב רשמי. האם עלי לשלמם??! מדוע יש עלי בכלל לשלם טרחת עו"ד שאינו שלי? האם עלי לקחת עו"ד (כספית קשה לי) או לענות להם אישית כפי שעשיתי קודם לכן? או שאחכה לערכאות באם יתבעו ??תודה רבה!
מני שלום,
בעל דירה נדרש לשאת בתשלומי מיסי הועד והנציגות צריכה לפעול לגבות את הכספים מדיירים. לגבי האופן בו הדבר נעשה הדעות חלוקות ויש מידה של צדק בכך שאתה נדרש לשלם בגין שירות משפטי שמתרה בך.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק קובע כי חובת הנציגות לתלות את המודעה לפחות 5 ימים לפני האספה במקומות המרכזיים בבניין, ניתן להגיע להחלטה אחרת באספה הכללית, על בעלי הדירות להתעדכן עם הוועד ולבקש שישלחו להם זימון אישי...
המשך תשובה