שלום, לפני שלושה חודשים התחלפה אצלנו נציגות הבניין המשותף. במועד התחלופה היו קיימים לבניין התחייבויות עתידיות (חוזים) לנותני שירותים בסכום של 10000 ש"ח. הנציגות החדשה פתחה חשבון בנק חדש. כמו כן רצתה להתנתק מאותם חוזים, ובפועל לא העבירה צ'קים חלופיים במקום הישנים שנמסרו לחברות מהחשבון הישן. השאלה שלי היא האם האחריות עוברת אוטומטית לוועד החדש והוועד הישן יכול לסגור את החשבון הישן באופן חד צדדי, תוך מתן הודאה כמובן, (אין שם כבר כספים) או שצריך להתנהל בצורה שונה? האם אותם נותני שירותים יכולים לתבוע את כספם מנציגות הוועד הישן שהצ'קים רשומים על שמו? תודה לעזרתך.
שלום רב,
באופן עקרוני, לא יחול שינוי בהתחייבויות הנציגות עם שינוי הרכב חברי הועד. התחייבות קודמת שניתנה על ידי ועד הבית יש לכבד.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חסרים נתונים, האם יש נציגות? מי מינה את חברת האחזקה? מתי מסתיים ההסכם שלה? מה כולל ההסכם שלה ומה סמכויותיה? יש הרבה נעלמים בכדי לתת תשובות ברורות יש לקבל את כל המידע מוזמן להתקשר להמשך טיפול תוכל לחי...
המשך תשובה