שלום, "שנת הכספים של הבית המשותף תתחיל ביום 1 בינואר, ותסתיים ביום 31 בדצמבר של אותה שנה; שנת הכספים הראשונה תתחיל ביום רישומו של הבית בפנקס הבתים המשותפים ותסתיים ביום 31 בדצמבר הראשון שלאחר יום הרישום. התוספת השניה" אם הבית נרשם כבית משותף בחודש ספטמבר, האם זה אומר שתחילת תשלום דמי ועד היא מיום רשומו כבית משותף והלאה? אשמח לתשובתכם בתודה
שושנה שלום,
נציגות הבית המשותף מכהנת בהתאם להוראות החוק והתקנון עוד בטרם נרשם הבניין כבית משותף ועל כן יש להמשיף ברצף הקיים.
שנת הכספים מבחינתכם החלה, אני מניח, לפני שנים רבות ורישומו של הבניין כבית משותף אינו משנה את הפעולות השוטפות מצד ועד הבית בשנים שקדמו לכך.
בכל שנה קאלנדרית יש לכנס אסיפה ובה לקבוע את התקציב ולבחור את הנציגות (אלא אם זו נבחרה כעת עם רישומו של הבית המשותף).
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום,
שכחתי לציין שמדובר בבנין חדש (בן שנה) נרשם כבית משותף בחודש ספטמבר שנה שעברה אך תהליך האכלוס החל מספר חודשים לפני כן. האם זה משנה את פני הדברים?
בתודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שושנה,
נכון לקבוע נציגות זמנית למשך 3 חודשים ואז לקיים אסיפה שנתית (כבכל שנה) בתחילת השנה הקאלנדרית.
בברכה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לשם תשובה עלי לראות את התקנון המוסכם ולהבין מה קרה בתהליך יכולה להתקשר למספר שלי שנמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה