שלום רב. אני גר בבנין משותף.לאחרונה נתגלתה נזילה בצנור משותף של ביוב העובר לאורך כל הקומות,בתוך שרותי האורחים כשהוא מצופה בטיח,ומעליו קרמקיות בצבע זהה לחדר רחצה.(אורחים).איש המקצוע שגילה את הנזילה בחיבור הצנור לקו תחתי המוביל לנקוז,לבין החיבור האנכי להמשך הגישה לנקוז מדירתי. זהו צנור משותף בוודאות,וקביעתו של איש המקצוע שיש להחליף את הצנור בוודאות. כשהבהרתי לדיירים את תמונת המצב,ומתוך מחשבה, "לחסוך" בעלויות תקון מצידם(שגם כך לא ישולמו לי,מתוך נסיון...),מציעים לעשות"תיקון חלטורה",לשים דבק מיוחד בחיבור,לעטוף ביריעת זפת וכדומה,לעשות תקוני קרמיקה ולסגור את החור שנפער.כיצד עליי להגיב,מי אחראי שהתקלה לא תחזור,מי ישלם בשנית עבור אריחי הקרמיקה שנשברו לצורך איתור התקלה,ברצוני בכל תוקף להחליף את הצנור ולא לתת" אקומול". אנא כוון תשובתך,מה עליי להגיד,וכיצד לפעול לפתרון הבעיה. ברכת יום טוב,אמן.
שחר שלום,
פעל לחייב את בעלי הדירות לביצוע תיקון מיטבי. אם תחסכו הדבר יהיה בעוכריכם בהמשך וההוצאות והנזקים יתגברו ויהיו משמעותיים יותר.
פנה לדיירים באופן פורמלי ודרוש מהם לשלם עבור תיקון הצינור בהתאם לחוות הדעת של איש המקצוע.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כלל הדיירים מחויבים בזיפות גג משותף, דייר לא יכול לתקן ולבקש כסף ללא אישור דיירים. תתקשר אסביר כיצד לפעול ...
המשך תשובה