אנו בנין בן 6 קומות עם מעלית אחת. אנו משלמים בטוח ושירות עבור המעלית וכן פעמיים בשנה בדיקת תקינות. השירות שניתן לנו הוא בין השעות 7.000 בבוקר עד 16.00 אחה"צ.לאחר שעות אלו השירות כרוך בתשלום של כמה מאות שקלים למעט אם אדם נתקע בתוך המעלית. לאחרונה עבר לגור בבנין דייר נכה בקומה השישית ודורשבכל שעה לתקן את המעלית 24/7 על חשבון הוועד. אני חושבת שהיה עליו לבדוק את הנושא מראש או לשאת לבד בעלות . אדם נכה לוקח דירה בקומה אחרונה לוקח את האחריות על כך. לא נראה לי כי הציבור שעד היום הסתדר עם שירות זה יישא בעלות מיוחדת . אגב כל חברות לא נותנות שירות אחרי השעה 16.00. אודה לתגובתך תודה
מלכה שלום,
מדובר בעניינים הנוגעים לניהולו השוטף של הרכוש המשותף. המעלית נכללת בגדר הרכוש המשותף וניתן להביא את העניין בפני כלל בעלי הדירות. על פניו, נראה כי כלל הפרטים היו בפני בעל הדירה עם רכישת הזכויות בדירה ועל כן יכול היה להימנע מכך. יחד עם זאת יש לבצע בדיקה עם חברת המעליות ולנסות לסייע לאותו בעל דירה ככל שניתן ובמסגרת השירות שניתן על ידי חברת המעליות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כל עוד זה בשטחו במחצית הקו השייך לו אין מניעה, הרי אתה לא אמור להגיע לשם, אם פולש לחלק שלך בקו אתה זכאי לדרוש הזזה...
המשך תשובה