שלום רב, לבניין שלנו מונתה חברת ניהול לפני כחצי שנה. אני חשה שדברים לא מתנהלים לגמרי בשקיפות. מבקשת לשאול 2 שאלות עקרוניות שיסייעו לי בהחלטה אם לבדוק אותם יותר. נציגות הבניין מולם ביקשה לראות את חוזה ההתקשרות. חברת הניהול ענתה במייל שאין חוזה התקשרות ושהיא מונתה ע"י המפקחת. כמו כן אמרה שהצעת המחיר התלויה על לוח המודעות היא בגדר הסכם המינוי. האציין שהצעת המחיר היא על נייר רשמי של החברה. האם זה נכון וסביר שאין חוזה? האם העדר חוזה מאפשר התנתקות מיידית מהם? שאלה שנייה, בוצעה לפני כשבוע עבודת החלפת מקטע בצנרת הבניין עקב פיצוץ בצ"מ. עד היום נציגות הבניין לא קיבלה אסמכתא על העבודה שתאשש עלותה וכמובן תהיה בגדר אחריות על העבודה שבוצעה. האם זה תקין? מדובר אגב על בניין ישן בן 3 קומות בת"א שעד לפני חצי שנה התנהל רק עם ועד. תודה רבה.
עמירה שלום,
יש לדרוש מחברת הניהול ומנציגות הבית המשותף את הסכם ההתקשרות ואת המסגרת ההסכמית לפיה היא פועלת. במקרה של החלטת מפקח יש לקבל את ההחלטה הרלוונטית כפי שניתנה.
זה הבסיס לכל השאר.
אשמח לסייע לכם באופן פרטני בעניין זה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבדוק מה רשום בתקנון . אם אין הוראות כל הדיירים צריכים לשאת בתחזוקת המעלית , אולם את יכולה לפנות בתביעה למפקחת על רישום מקרקעין שתפטור אותך אם הוועד לא פוטר אותך...
המשך תשובה