שלום, אנחנו אמורים להיכנס לבית דו משפחתי שבנייתו מסתיימת בקרוב. בשכונה י(שכונה חדשה לחלוטין) ישנם עשרות בתים כמו שלנו בדיוק שכבר אוכלסו. לאחרונה ישנן תלונות רבות מצד בעלי הבתים שהדוד שהותקן לא מחמם. מתברר שהמועצה ביקשה לשים דודים בשכיבה כדי לשמור על המראה הכפרי. בשל כך הותקן דוד שוכב המספק רק 75% מהיכולת שלו ויש מחסור במים חמים. הדוד הוא של חברת כרומגן. אנחנו טרם נכנסו לבית ויש לנו ילדים קטנים שמקלחת במים חמים היא מאוד חשובה. הקבלן מעביר אחריות לכרומגן ולמועצה. כמובן שהמידע אודות הספק הדוד לא היה ידוע לנו עד כה. מי אחראי? בקרוב עלינו לחתום על פרוטוקול מסירה ולתת את התשלום האחרון האם וכיצד אני יכול לנצל את העובדה שטרם נכנסו- בנסיבות הללו? תודה מקרב לב.
רן שלום,
ככל שהתלונות מתבססות על נתונים ברורים וזהים הנוגעים במישרין לעניינכם, יש לגשת איתם לקבלן ולנסות להגיע איתו ועם יתר הגורמים שציינת לפתרון הולם.
ישנם תקנים החלים בעניין זה וחשוב שתפנו את הקבלן למסגרת המקובלת טרם חתימתכם על פרוטוקול המסירה וקבלת המפתח.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
טרם מענה יש לבדוק את ההסכם מול הקבלן, אחריות וכדומה, ניתן לקבל החלטה באספה כללית על שימוש ברכוש המשותף בזמן תיקון....
המשך תשובה