שלום, אנו נתקלים בתקלות חוזרות יומיומייות של תקיעת שתי מעליות בבניין חדש - נמסר ע"י הקבלן לפני חצי שנה. הקבלן מפנה את הועד לפתרון התקלה מול חברת המעליות, וחברת המעליות מושכת, מגיעה ומטפלת אך התקלות חוזורת, הלוך ונשנה כבר 3 חודשים. האם קיימות אפשרויות פעולה מול הקבלן? האם הבניין יכול לאבד טופס 4 במצב כזה?
א.א. שלום
לא אוכל להשיב לשאלתך ללא עיון במסמכים.
יתכן ונדרש לכך יעוץ משפטי וייצוג מול הקבלן וחברת המעליות
בברכה
דניאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רפי רפאלי
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דיירים לא אמורים לסבול מרעש, במקרים רבים מדובר במטרד שאפשר לתבוע בגינו, תתקשרי ואסביר תוכלי להתקשר למספר שמופיע בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה