אני שכיר ועקב מחלה היה לי אובדן כושר עבודה השנה. בחלק מהשנה 100% אובדן כושר עבודה, ובחלק 75%, 50% ולבסוף חזרתי למשרה מלאה. קיבלתי מפנסיית הביטוח שלי שכר חודשי על סמך מרכיב אובדן כושר העבודה ובתלושי השכר האלה אני רואה ששילמתי סכומי מיסים מקסימליים. הסוכנת ביטוח אמרה לי שאני צריך לעשות תיאום מס אצל פקיד השומה. האם אני צריך בשביל זה רואה חשבון\יועץ מס או שחבל על הכסף שאני אשלם לו ופשוט לגשת לפקיד השומה?
הי,
באפשרותך לפנות לפקיד שומה ולעשות תיאום מס ישירות או באמצעות יועץ מס/רואה חשבון שיעשה עבורך את הבדיקות הרלבנטיות. עליך כמובן להחליט מהי האופציה הנכונה לך.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
053-7101893
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני מעריכה שמדובר בתביעה מול קרן פנסיה. בכדי לענות יש לבדוק את המסמכים והתשלומים הרלוונטים. יתכן שיש התיישנות....
המשך תשובה