שלום רב, בכל פעם שאני מקבלת הפניה לבדיקה יקרה כמו MRI לב, C.T וכו'... עליי להפנות אותה להנהלת הקופה לקבלת אישור . כל אישור כזה נתקל בכל פעם בסחבת הנמרחת על פני שבועות ולעתים על פני חודשים וזאת למרות פניותיי לזירוז הטיפול בהפניה. הפעם קיבלתי מיפוי לב ופניתי לדעת איפה עושים את הבדיקה והמזכירה הרפואית לא ידעה להגיד ופניתי בכתב להנהלת הקופה לקבלת את מלוא המידע לגבי בתי חולים ציבוריים ומכונים שבהסדר בהם בדיקה זו מבוצעת ועברו למעלה משבועיים ועדיין לא קיבלתי כל תגובה ולאור ניסיון העבר כמפורט לעיל הפעם לא אמתין יותר מעבר ומבקשת לדעת מה היא הדרך המשפטית לפתרון הבעיה והאם ניתן לתבוע בסוג זה של תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. יצוין, שגם בתלונה נגד הקופה למשרד הבריאות הטיפול ארך למעלה מ-3 חודשים ומכאן, שגם למשרד הבריאות אני לא רואה כל טעם לפנות ורוצה לממש את זכויותי ע"פ החוק לזכויות החולה תוך שאתמוך את טענותיי בראיות מתלונות קודמות והזמן שלקח ל-2 הגופים הנ"ל עד שהעניין טופל והוצדק בטענות שונות ומשונות שלא היה להם כל בסיס אלא קשור להתנהלות מכוונת . חשוב לי לציין , שבגלל הסחבת לא פעם שכחתי מהבדיקה ומי שהזכיר לי בעניין זה הקופה שנזכרה להשיב על הפנייה אחרי 1/2 שנה של המתנה וכו'... מודה מראש על זמנך ת.ג.
הסמכות לדון בסוג זה של תביעות הוא לביה"ד לעבודה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר