שלום רב, האם מילוי טופס בקשה לשינוי שם המחזיק הוא תנאי לתקפות ההליך?
בהתאם להוראות סעיפים 325-326 לפקודת העיריות שינוי שם מחזיק יהיה בדרך של מסירת הודעה בכתב לעירייה:
325. חדל אדם ביום מן הימים להיות בעלם או מחזיקם של קרקע או של בנין שהוא חב עליהם בארנונה לפי הוראות הפקודה, ימסור הוא או נציגו הודעה על כך בכתב לעיריה ולאחר מכן לא יהיה חייב בשיעורי ארנונה נוספים;
אין הכרח כי הודעה בכתב תהיה רק בנוסח של העירייה וניתן להגיש כל הודעה ובלבד שתהיה ברורה ומהימנה - תתייחס לשם המחזיק הרשום, לנכס הנדון ולפרטי המחזיק החדש. יש רשויות שמתעקשות על אסמכתא - הסכם שכירות אישור המחזיק החדש וכו' בכדי לבצע את השינוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
053-6247806
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כל רשות נוהגת אחרת אבל בעיקרון כיוון שהמדרגות תופסות רק חלק מהקומה נהוג לחייב רק את החלק שהן תופסות או רק פעם אחת. מבחינת שטח המחושב בהיתר הבניה מחייביםא ת המדרגות רק פעם אחת ...
המשך תשובה