שלום! בעקבות תאונה ערבתי את חברת הביטוח ועברתי תיקון במוסך פחחות. בתום התיקון הוגשה לי חשבונית של המוסך, וכמקובל מסרתי שק לפקודת המוסך לביטחון, ודחוי ל3 חודשים על סכום גדול של כ 20000 ש"ח, השק לא נרשם "למוטב בלבד" - וקבלתי עבורו קבלה מסודרת עם מספר השק. חברת הביטוח אישרה כעבור חודש את כל הסכום והעבירה לחשבוני את הכסף. מנהל המוסך ביקש ממני לבוא ולהקדים את התשלום, ואני הסכמתי. כשהגעתי טען המנהלה שהשק ביטחון במשמרת בבנק, ושאשאיר את השק השני, תוך שהוא מתחייב להחזיר את השני בתוך יום יומיים, אני שוב הסכמתי, קבלתי קבלה שעליה חתם בחתימה וחותמת המוסך ששק זה במקום שק מספר... שיוחזר ללקוח. מכאן הסתבך העניין, את השק השני המוסך פדה תוך יומיים, ומנהל המוסך ביקש ממני לבטל את השק הראשון כשהוא מתעקב מסיבות שונות בהחזרת השק הראשון, דבר שכמובן עורר חשדות אצלי. התנהלה מסכת ניסיונות לפגוש את מנהל המוסך ולדרוש את השק - הגיע מועד פירעון השק הראשון, והוא הוצג לפדיון, כשמאחוריו הסבה לחברה בע"מ - כמובן חברה לאשראי. השק בוטל על ידי, ועד היום - שבוע מיום הפדיון מנהל המוסך עדיין בדעתו, שאני אבטל את השק (מה שכמובן עשיתי) ושהוא מטפל בעניין וזה יסתדר תוך שבוע שבועיים... אני מציין שהעניין ידוע לפקידה במוסך, למנהל העבודה ולמזכירה ואין בעיה להוכיח שאלו פני הדברים. אני חושש להשאיר את הנושא "באוויר", האם לפנות למשטרה? לעו"ד? אילו פעולות חירום יש לבצע? - תודה על העזרה.
מניסיונו של הח"מ עליך להוציא מיד מכתב דרישה ואם זה לא עוזר תביעה כספית/סעד הצהרתי בגין השטר .
במקרים מהסוג הנ"ל דורשים ליווי של עו"ד מראשית הדרך על כן הייתי מציע היוועצות בטרם .
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר