שלום! הצטרפתי להוט מובייל לפני כחצי שנה. נתתי את פרטי האשראי שלי. עקב בעיית קליטה באיזורי, תוך שבוע לאחר ההצטרפות עברתי לחברה אחרת, והחוב שלי עמד על 50 שקלים בערך. הוט מובייל ניסו לגבות את החוב, אך לא הצליחו כי הייתה ספרה שגויה במספר כרטיס האשראי. לא ידעתי מזה ולא שמתי לב שהם לא גבו כלום. לאחר חצי שנה קיבלתי מכתב מעורך דין שעליי לשלם 170 שח. 50 חוב ועוד 120 על העורך דין. אלו לא סכומים גדולים, אבל זה מאד מטריד אותי! למה הוט מובייל לא יצרו איתי קשר??! זו היתה טעות של נציגת השירות שלהם שלקחה ממני מספר אשראי וטעתה בספרה אחת. המזכירה של העוד אמרה לי "שלחו לך מייל". היא הקריאה לי את כתובת המייל, וגם בכתובת המייל היו טעויות. היא אמרה לי להתקשר להוט מובייל. הם מצידם אמרו לי שאני יכול לדבר רק עם העורך דין. למה אני צריך לשלם 120 שח בגלל שהוט מובייל לא טרחו להתקשר אליי שאתן להם פרטי אשראי חדשים?? לא קיבלתי מהם ולו מכתב אחד, שום דבר. מה כדאי לי לעשות?
הייתי מנסה לפנות בכתב לפניות הציבור של החברה בהקדם ובינתיים לשלם את החוב המקורי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר