שלום רב, לפני כחצי שנה הזמנתי באינטרנט מוצר אלקטרוני מחברה ישראלית. הבטיחו לי שהמוצר יגיע בתוך 21 ימי עבודה. שילמתי עבור העסקה 580 שקלים. לאחר כשבוע, התקשר אליי בעל העסק כפי שהציג את עצמו) והתנצל בפניי שלא יוכל להשלים את העסקה, מאחר והמוצר חסר במלאי והוא אינו יודע מתי יהיה אצלו שוב. הוא הבטיח להשיב לי את כספי אחרי שהבהרתי לו שאינני מעוניין במוצר אחר, לאחר חודש הבנתי שהוא לא מתכוון להחזיר את הכסף, וביטלתי את התשלום בכרטיס האשראי יום לפני מועד החיוב. עכשיו בעל העסק פתח נגדי תיק בהוצל"פ והוא טוען שהוא שלח לי את המוצר ומכחיש את שיחת הטלפון בינינו!! איך אני יכול להגן על עצמי? ומה אני אמור לעשות?
עליך להגיש התנגדות, בגין כשלון תמורה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר