שלום אנו זוג שקנה ארון אמבטיה לפני כשנה מחנות קרמיקה די מוכרת בשוק. שילמנו יקר (6000 ש"ח) היות וזה צבע בתנור ,לבן,ידיות אינטגרליות. (היינו תמימים) יש דלת אחת בארון שיש בה "חור" נקודה שקועה ,שהיות והארון קטן ולבן רואים הכל - גם את הנקודה השקועה.כמו כן,במהלך השנה החליפו את המראה של הארון (בשל חלודה) פעמיים ואמורים להחליף מראה בפעם השלישית ,שוב בשל חלודה. הדלת לא תוקנה ולא הוחלפה(היו נסיונות להחליף אותה אבל בדלת ישנה ולא חדשה ו/או בדלת מלוכלכת שהעובד של החברה שבא להתקין את הדלת (הכיביכול "חדשה") לא הצליח להסיר את הלכלוך מהדלת ולכן עד עצם היום הזה הדלת עם הנקודה השקועה לא הוחלפה. החברה אומרת כל פעם שהמכולה עדיין לא הגיעה ולא שיחררו את המכולה וכו... שאלתי: אני מודעת לחוק של ה-14 יום שניתן להחזיר מוצר ולקבל כסף בחזרה אבל מה קורה במצב כזה שבמהלך כל השנה אנו בקשר עם החברה לתיקון הדלת ולהחלפת המראה שכל פעם מתחלדת (זו אמורה להיות מראה מיוחדת לאמבטיה שלא מחלידה) ? האם אני יכולה להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה? אני פשוט כבר מיואשת מהם ,אובדת עצות ואין לי מושג מה לעשות? תודה רבה עדי
עדי, שלום
ראשית, אבקש להתנצל על העיכוב במתן תשובתי.
לגוף העניין, אכן, פער הזמנים ממועד רכישת המוצר עד היום עלול להוות בעיה לפי חוק הגנת הצרכן. עם זאת, חוק המכר וחוק החוזים מעניקים הגנות במקרה של "אי התאמה" או "הפרת חוזה".
אמליץ לך, בנסיבות העניין, לשלוח הודעת התראה לפני ביטול חוזה, ובהתאם לה, נדרש המוכר לתקן את כל הטעון תיקון בתוך 14 יום שאם לא כן תבוטל העסקה.
במידה ולא יתוקנו הליקויים - שלחי לו הודעה על ביטול הסכם ודרישה להשבת הכספים ששולמו בתוספת סכום לעגמת נפש.
לא יבוצע גם זאת - הגישי תביעתך בבית המשפט לתביעות קטנות.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עוד יעקב כשדי
מודה מאוד על תשובתך המהירה המפורטת והעיניינית.
תודה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר