חיפשתי באינטרנט אתרים ששולחים לקוחות. פנה אלי מישהו שביקש להפגש. הגיע אלי הביתה, הצליח לשכנע אותי להקים אתר אינטרנט דרכו. שילמתי בכרטיס אשראי. הבטיח שיחזרו אלי טלפונית תוך יום יומיים. לא חזרו. התקשרתי, הבטיח לחזור בתחילת השבוע. לא חזר. ניסיתי להשיגו שוב טלפונית, לא ענה. החלטתי שאיני רוצה לעבוד איתו. שלחתי לו מיסרון לנייד. שלחתי לו גם מסר למייל ואף במכתב בדואר רגיל, שאני רוצה לנתק כל קשר. במקביל יצרתי קשר עם חברת האשראי. הבנתי מהם שעדיין לא התבקש חיוב. ביקשתי שאם יתקבל חיוב שלא יאשרו. בינתיים הרוכל חזר אלי והבטיח שמעכשיו הוא יעשה הכל. ביקשתי לנתק איתו כל מגע ואף דרשתי שלא יחייב את הכרטיס. כשעה לאחר מכן הכרטיס שלי חוייב. חברת האשראי סירבה לבטל החיוב. יצרתי קשר על הרוכל, הוא אמר שאין אפשרות לבטל העיסקה בכל מה שקשור לעסקים אלו. הבטיח לעשות הכל ע"מ לתת שירות מעולהולפצות אותי בכל דרישה. הבהרתי לו שאין לי כל עניין ואיבדתי אמון. הוא ביקש מס' תמונות להוכיח לי שהוא יכול לעצב לי אתר כמו שאני רוצה. בלית ברירה ועם הבהרה שאני עומד על דעתי לבטל העיסקה, שלחתי לו כ 3 תמונות. אחרי שהחזיר לי סקיצה כביכול של מה שעשה, אחרי עוד מס' טלפונים, התברר שיכולותיו דלות מאוד ואינו יכול לספק את השירות שהבטיח. מה עלי לעשות?
ר.א., שלום
עליך להודיע שוב על ביטול החוזה (משום שכאשר התרצית והעברת לו תמונות ניכר בהתנהגותך, כי הסכמת לשוב ולקיים את ההסכם חרף הודעת הבטול הראשונה).
הודעת הביטול צריכה לנמק כי החוזה מתבטל עקב הטעיה שהטעה אותך ביחס ליכולותיו.
באם יסרב להשיב את כספך, תוכל להגיש תביעתך בבית המשפט לתביעות קטנות.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר