שלום רב, בתביעה שהוגשה נגד חברת סלולר שחייבה בגין קווים וציוד שלא ע"פ ההסכם שנחתם בין הצדדים ולא רק שאותם קווים נתגלו כמנויים על שירותי חברת סלולר אחרת ואף מחויבים ע"י אותה חברה בגין אותן תקופות מקבילות אלא שחברת הסלולר הנתבעת גם שהסכימה לטענות נגדה ממשיכה לדרוש את אותם חיובים שלא הגיעו לה ע"פ כל הסכם עד כמה שזה נשמע הזוי לחלוטין זו האמת שהוכחה גם ע"י מסמכים שאין עליהם עוררין. בכתב התביעה נדרש פיצוי על עגמת נפש ובשיחה עם חברה הבנתי שפיצוי זה לא תמיד מכובד ע"י בית המשפט שרואה בעצם הגשת התביעה עגמת נפש. הדיון טרם התקיים. האם ניתן לתקן את הפיצוי ע"י הוספת כתב מתקן? מה עם חוק להגנת הצרכן "פיצוי לדוגמא" ? ועוד..... במידה וניתן לעשות משהו מה הזמן שמתחייב לפני דיון להגשת תיקון? נא עזרתך בברכה גיורא
גיורא, שלום
ככלל, בית המשפט לא יתן סעד שלא התבקש במפורש. עם זאת, הואיל ומדובר בתביעות קטנות ובעלי הדין אינם מיוצגים, בית המשפט יאפשר לך לטעון ביחס לעגמת הנפש, וככל שתביעתך תתקבל, נראה כי תפוצה גם בגין רכיב זה.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר