שלום רב. לא מזמן קניתי פינת אוכל חדשה בכמה אלפי ש"ח. הזמנתי את השולחן בצבע מסויים (שנכתב בקבלה שקיבלתי בעת התשלום) כשהשולחן הגיע (באיחור) גילתי שהוא נצבע בצבע אחר לא כפי שהזמנתי. כשדיברתי עם מנהל החנות הוא אמר שאין לו מה לעשות בנדון. מה אפשר לעשות?
אסתר, שלום
הואיל והיצרן מסרב להחליף את המוצר, את רשאית להגיש תביעה לבית המשט לתביעות קטנות.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר