שלום, רכשתי מיטה של חברת סימונס לפני כשלוש שנים. עם הזמן המיטה שוקעת ושוקעת... למיטה 5 שנים אחריות. כעת מחלקת השירות באה לבדוק את המיטה פעמיים ואינה מוכנה לתקן אותה בטענה: "כאשר לוחצים על המיטה ומשחררים אז היא חוזרת למצבה הטבעי - השקיעה טבעית". יש דרך לתבוע אותם ? יש לזה סיכוי בכלל ? המיטה כבר ממש לא נוחה, אני חושב להחליף אותה. תודה רבה.
דניאל, שלום
כאשר יצרן / יבואן מפרים את תנאי האחריות למוצר, ממילא קמה לך עילת תביעה.
תשובת מחלקת השירות כי שקיעת מיטה היא טבעית - איננה מתקבלת על הדעת.
אמליץ לך לשלוח מכתב התראה בטרם פניה לערכאות, ואם החברה תמשיך לעמוד בסירובה - להגיש את תביעתך בבית המשפט לתביעות קטנות.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר