שלום, חמותי אשה מבוגרת נכה ואלמנה הגיעה בלווית בתה הגרושה ושני בנותיה למלון שהוזמן מראש לפסח עם כיתוב מפורש על ההזמנה - חדר נכים קומה ראשונה בלבד - אך כשהגיעה התברר שרב חשוב שבתו נכה גם כן קיבל את החדר. כנראה חוסר תיאום בחברה יצר כפילות בהזמנת חדר הנכים. החברה העדיפה את הרב על פני חמותי והיא שולחה הביתה בבושת פנים בערב פסח לביתה. היא אשה דתיה ואת ביתה לא ניקתה לפסח וניתן לכם רק לתאר את החוויה המשפילה והקשה שהיא עברה ועוברצ עדיין כאשר נאלצה ללכת להתאח אצל בתה שילדה לפני חודשיים ללא הודעה מראש כל זה בערב החג ממש. אנו רוצים לתבוע מה אתם מציעים לנו לעשות. תודה
רחל, שלום
את מתארת אירוע קשה ביותר.
אין ספק, שבית המלון התרשל התרשלות רבתי, ונראה גם שלא טרח למצוא פתרון חלופי.
בנסיבות אלה, ברור הדבר, שבית המלון צריך לפצות את חמותך בסכום כספי ניכר.
מומלץ לכם, אפוא, להגיש תובענה בבית המשפט לתביעות קטנות, ולבקש מבית המשפט למצות את הדין עם בית המלון.
חג שמח ובהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר