לעורכת הדין שלום רב נציג הועד בבניין אמר לי ששבוע שעבר דפק אצלי בדלת כשהוא מלווה בבעל מקצוע לצורך החלפת צנרת בחלק של הביוב המשותף ובשל העובדה שלא פתחתי הדלת למעבר לביוב שבחצר עלי לשלם לבעל המקצוע סכום של ₪3540 ובמידה ולא יפתח בהליכים כנגדי. תמוה, אבל לא האמנתי למשמע דבריו לדעתי חצוף עד כדי לשון הרע. אמרתי לנציג איך מגיעים ללא תאום מראש. ללא הודעה של שבוע מראש לפחות. שאלתי איך לא התקשר לפני, איך לא שלח מכתב הודעה, מדוע לא פרסם הודעה בלוח מודעות, מדוע לא שלח הודעת ווטסאפ בקבוצה או sms או אימייל. למה האפשרויות לא מוצו לטובת הצדדים ולצורך בעל המקצוע ובכלל אך הוא קבע עם בעל המקצוע ללא תאום מראש וקבלת אישור או אסמכתא בכתב המאשר את ידעתי לביקור ועם לא די בכך תמוה איך בעל מקצוע מגיע ללא קבלת התחייבות מראש לביצוע. כל הדיירים צריכים לעמוד כל יום כל היום בכוננות. ויתרה מכך, נראה שהנציג ממשיך להתנהל ולהתנהג באופן פוגעני. לראיה- פגשתי אתמול שלושה שכנים ששאלו אותי למה לא הסכמתי שבעל המקצוע יבצע את החלפת הצנרת המשותפת. נפגעתי וניגשתי לנציג ואמרתי לו שהוא משחק באש מטריד אותי ופוגע בשמי הטוב ואני מכוון לתביעה אישית *מבקש את עמדתך לדרכי התמודדות לאור הנ"ל ? *האם לגשת להגיש תלונה במשטרה ? בתודה מראש בכבוד רב
שלום לך דותן אתה מוזמן לפנות אליי לנייד האישי המעודכן באתר על מנת לייעץ לך באופן אישי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר