שלום, קניתי מוצר ספציפי וקיבלתי מוצר אחר במקומו. המוכר לא מוכר להחליף / לזכות אותי על העיסקה למרות שפניתי אליו מספר פעמים. בקבוצת פייסבוק פורסם פוסט בו לקוחות מתארים מצבים זהים. שאלות: 1. האם אוכל להשתמש בפוסט כראייה להתנהלות המוכר וזאת במסגרת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות? 2. האם קיימת חשיפה לתביעה מצד מפרסמי הפוסטים במידה ואביא את הפוסטים כראייה ללא ידיעתם? בתודה
אתה יכול להציג את הפוסט כראיה בבית משפט
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר