קניתי מכשיר סלולארי בסכום של 2,300 ש"ח באפריל 2011. מיד כשקניתי אותו הבנתי שהוא תקול (המכשיר היה מתכבה כל כמה דקות). לקחתי אותו אחרי כמה שבועות לחנות (החנות במיקום בעייתי עבורי מבחינת חניה) - הם החזירו וטענו שהוא תקין. התקשרתי מיד אחרי והודעתי שהוא לא תקין - הם אמרו שאגבה את החומר שעליו (היה יחסית מעט, כי השתמשתי בו בערך יומיים בלבד בגלל הבעיות שלו) - ואז אביא אותו שוב. לקח לי כמה שבועות לגבות אותו בגלל הבעיה שלו - והבאתי את המכשיר שוב. המכשיר נכנס עוד פעמיים למעבדה וחזר לא תקין. הם הציעו לי החלפת מוח של המכשיר - אך אני לא רוצה כי אני מרגישה שלא קיבלתי תמורה לכספי, וכי אני לא רוצה יותר להתעסק עם הדגם הזה. ביקשתי להוסיף את ההפרש (600 ש"ח) לדגם אחר אך הם מסרבים, ומוכנים להעריך את מחיר הפלאפון שלי ב-600 ש"ח כי לטענתם הוא משומש (למרות שהוא עדיין עם כל המדבקות), היות ואין לי דרך להוכיח שלא השתמשתי בו. האם אפשר לעשות עם זה משהו משפטית? אין לי בעיה לקחת עו"ד. אני מרגישה שלא קיבלתי תמורה לכספי, ומרגישה מרומה. תודה-רבה.
לשואלת שלום,
לנוכח סירוב החנות להחליף את המכשיר הפגום, אני סבור כי יש מקום להגשת תביעה.
בתביעות מסוג זה, שהן תביעות צרכניות פשוטות, אין צורך בעורך דין, ומומלץ כי את תביעתך תגישי בבית המשפט לתביעות קטנות, שנועד לכך בדיוק.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר