ספק אשר קיבלתי את שירותו וסיכם איתי מחיר מסוים בע"פ בפגישת תיאום הציפיות שהייתה בינינו ובמעמד החיוב אחרי שקיבלתי את שירותו הוא העלה את המחיר פי 2 ללא כל התראה מראש או עדכון על שינוי בשירות במהלך קבלת השירות. לטענתו היה צורך בטיפול רציני רק שאני לא מבינה איך זכותו להגדיל את הסכום בלא עדכון מראש? שילמתי בלית ברירה כי חששתי ממנו שיכול לפגוע בי כי היינו לבד. למחרת התקשרתי אליו והוא החל לצעוק לקלל ולזרוק עלבונות. לצערי אין לי הקלטה שתשמש לטובתי ולא הוכחה על התשלום שסוכם. לפני כמה שבועות אותו ספק קיבל המלצה ואני בלהט הרגע הגבתי תגובה שכללה את המילה "גנב". כעת הוא מאיים עליי בתביעה ורוב הסיכויים שאכן יפעל כך. מה עליי לעשות? האם יש צורך בעו"ד?
דפנה שלום לך, את לא מנועה מלהגיב בביקורת שלילית אולם עליך לעשות זאת תוך שימוש במילים שיקפו את המציאות ומה שתיארת לעיל במידה ותקבלי מכתב התראה מעורך דין תעמוד לך הגנת אמת דיברת, מוזמנת לפנות אליי במידה וכן
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר