01 בספטמבר 2019 הנדון: הטעיית לקוח שלום רב, ברצוני לברר אם ישנה עילה לתביעה עפ"י העובדות המפורטות מטה: בתחילת חודש יוני יצר עמי קשר מנהל מכירות אשר מנהל את סניף סוזוקי אשדוד והציע לי לשדרג את המכונית שלי מדגם סוזוקי ויטרה 4*4 שרכשתי בשנת 2017 ,למכונית מדגם ויטרה טורבו 2019. הצעתו כללה: רכישת כלי הרכב שלי, כיסוי שתי ההלוואות באמצעות סכום הרכישה, ופתיחת הלוואה חדשה לצורך רכישת כלי הרכב החדש. חזרתי והדגשתי בפניו שישנן 2 הלוואות: הלוואה אחת ע"ס 80000 ₪ מבנק איגוד, והשנייה ע"ס 8000 ₪ ממימון ישיר. אלכס הסביר לי שהוא מודע לקיומן של 2 ההלוואות ושהסוכנות תכסה אותן במלואן. ב-25.7.2019 ביצענו את ההחלפה כשמסרתי את רכבי הישן לסוכנות ובתמורה קיבלתי את הדגם החדש. שוב שאלתי את אלכס לצורך וידוא אם הסוכנות תכסה את 2 ההלוואות הקודמות, והוא ענה שכן ושעלי להסיר דאגה מליבי. סמכתי על דבריו, שמחתי על רכבי החדש ופניתי לדרכי. אומנם, ב-8.12 במועד פירעון ההלוואה ממימון ישיר סכום ההורדה נותר בעינו, כלומר הסוכנות כיסתה רק הלוואה אחת מתוך השתיים, ולמעשה לא עמדה בהתחייבותה. נותרתי עם תחושות קשות: הסוכנות רימתה, הטעתה והונתה אותי. כמו כן, סכום ההוצאה החודשית עבור כלי רכב גדל ומקשה עלי את יכולת ההחזרה. בברכה, אלכס
אלכס שלום לך, כדי שהסיפור שלך יקים עילת תביעה כנגד הסוכנות צריך באמת לבדוק האם הדגם של הרכב החדש שווה במחירון את סכום שתי ההלואות יחד במידה ולא לא תוכל לתבוע על הבטחות שלא קוימו , בכל מקרה מוזמן לפנות אליי אישית כדי לבחון את הסוגיות המשפטיות העולות מן הספור יותר לעומק.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר