בליל שישי האחרון ישבנו חברתי ואני -נשים בסביבות גיל הארבעים בבית קפה פול בקריית מוצקין הזמנו קפה וטוסט חיכנו למעלה מעשרים דקות ואחר"כ קיבלנו טוסט מצוקמק לא אפוי ומבייש כל תפריט מינימלי בבית קפה ממוצע.התלוננו בפני המלצרית והיא אמרה שככה נראה הטוסט כאן.אמרנו שעל מנה שנראת ככה אנחנו לא משלמות.הגיע האחראי ובמקום לברר איתנו את העניין ולהציע פתרון הוא פשוט אמר כך"הגישה שלכן לא מקובלת עלי אתן לא תשלמו ,גם לא על הקפה ,אבל אל תבואו לפה יותר בבקשה"מוכות תדהמה והשפלה על היחס ועל החילופי דברים שהיו בנוכחות עוד הרבה אנשים בבית קפה יצאנו מישם רעבות ומתוסכלות ,מעולם לא נתקלנו בסטואציה כזאת ויחס כזה.השאלה שלי האם הוא יכול למנוע מאיתנו לבקר שם בגלל שהתלוננו על טיב מנה ?והאם הוא יכול להתייחס אליינו ככה בבזיון שכזה ?האם זה חוקי.הודה לך על העזרה
אילנית, שלום
בהתאם לנסיבות המתוארות, נראה לי, כי המנהל במקום לא עשה את חובתו לנהוג בדרך מקובלת ובתום לב.
מובן, שניתן לתבוע בגין עגמת הנפש, הגם שהמלצתי האישית היא, שלא להיגרר להליך שעלול להסב עגמת נפש נוספת וגם הוצאות. הדרך הטובה ביותר היא, לדעתי, שלא לפקוד עוד מקום שכזה.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר