שלום, עשיתי הזמנה גדולה באתר מחו"ל (אתר רשמי ומוכר) עבור מוצר שנמצא בארץ (דהיינו מדובר כאן באתר שהוא כסוכן מכירות שמזמינים דרכו, כמו למשל בוקיננג, שהוא אתר מחו"ל שאפשר להזמין דרכו נופש בארץ) וכתוצאה מכך הייתי זכאי להטבה מאותו אתר. כנראה שאותו אתר רצה לחמוק מחובתו, ולכן הוא ביטל את העסקה בתואנה שיש בעיית אבטחה וכדומה. אציין שיש בידי אישור על העסקה, והכסף בכבר יצא מחברת האשראי (בעסקאות כאלו החיוב הוא מיידי והכסף ירד לי מהחשבון מיד) ולמחרת אישור העסקה קיבלתי הודעה במייל שהעסקה מבוטלת (במייל אחד נכתב שהעסקה בוטלה לבקשתי, ובמייל אחר שבגלל בעיות אבטחה העסקה בוטלה). ונכתב לי במייל נוסף, שמכיון שהעסקה בוטלה כמובן שאיני זכאי לההטבה המדוברת. בררתי בחברת האשראי ונאמר לי שלא הייתה שום בעיה באישור העסקה והעסקה מאושרת לחלוטין ללא שום פגם. לבד ההפסד של ההטבה המדוברת, הפסדתי גם הרבה כסף על העמלה שחברת האשראי גובה עבור המרה משקל ליורו שבו משלמים באתר הנ"ל. האם אני יכול לתבוע את האתר הנ"ל בבית משפט בארץ, או האם יש גופים בינלאומיים להגנה על הצרכן שאני יכול לפנות אליהם. תודה רבה
התביעה מוגשת בארץ וניתן תוקף לפסק דין כדי שיומצא לנתבעת בחול ,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר